- Het organizingtraject -

Hoe ziet het organizing traject eruit?

De eerste stap heb je al gezet, het bezoeken van mijn site! Mocht je na het lezen van alle informatie contact met mij willen opnemen, kan dat door mij te mailen of te bellen en bespreken we waar jij tegenaan loopt. Vanuit hier maken we een afspraak voor een kennismakingsgesprek bij je thuis, dit duurt ongeveer een uur. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw hulpvraag en kijken we waar je knelpunten liggen en welke dienst van toespassing is. Om een goede inschatting te maken hoeveel werksessies er nodig zullen zijn, is het wenselijk dat we de ruimte bij het kennismakingsgesprek al even kunnen bekijken. Hier hoef jij je huis niet voor op te gaan ruimen! Het is juist de bedoeling dat ik een goed beeld krijg waar je tegenaanloopt. Ik ben er om je te helpen! We maken samen een stappenplan, zodat duidelijk op papier staat wat we gaan doen en welk pakket eventueel het beste bij jouw situatie past en de bijbehorende kosten. Mocht er geen passend pakket voor je bijzitten, kan er altijd gekeken worden wat de mogelijkheden zijn. Als dit alles besproken is en er is een wederzijdse klik, kunnen we een datum plannen voor een (eerste) werkafspraak.

Een werkafspraak duurt gemiddeld drie uur, dit is afhankelijk van wat er gedaan moet worden en voor welk pakket je gekozen hebt, zie hiervoor tarieven. Aan het einde van een werkafspraak evalueren we hoe het is gegaan en kijken we of de gestelde doelen al zijn bereikt. Is dit niet het geval, geen nood, dan kunnen we direct een vervolgafspraak inplannen. Om het proces te versnellen, kunnen we ook kijken welke taken jij eventueel in de tussentijd al zou kunnen doen, dat scheelt weer tijd voor bij de volgende werkafspraak.